Veel gestelde vragen

Heeft u vragen over een specifiek evenement of over uw reservering voor een evenement? Neem dan contact op met de organisatie, bij het betreffende evenement ziet u vermeld staan wie de organisator is.

Inloggen en aanmelden

Wat kan ik doen als ik mijn wachtwoord vergeten ben?

Ik ontvang geen e-mail bij het aanmelden

Ik heb al een account van een ander evenement

Hoe meld ik mij aan voor een nieuwsbrief met evenementen?

Nieuwe reservering maken

Ik heb de betaling afgebroken, nu is het evenement vol. Wat kan ik doen?

Ik wil meer plaatsen reserveren dan waar ik uit kan kiezen. Wat kan ik doen?

Kunnen jullie plaatsen in optie zetten voor mij?

Waarom is het minimaal te reserveren plaatsen 2?

Ik zie het evenement niet meer terug waarvoor ik wil reserveren?

Er wordt gevraagd om een "uitnodiging code", maar die heb ik niet?

Kan ik ook telefonisch of per e-mail reserveren?

Reserveringen

Is mijn reservering goed binnen gekomen?

Hoe kan ik annuleren?

Hoe weet ik of vrienden al gereserveerd hebben?

Hoe kan ik een factuur krijgen van mijn reservering/betaling?

Voor bedrijven / organisaties

Hoe maak ik een bedrijfsaccount aan?

Kunnen we als vereniging ook PlaatsenReserveren.nl gebruiken?

Kan ik evenementen verbergen op PlaatsenReserveren.nl?

Wanneer krijg ik uitbetaald na een reservering?

Kan ik een andere iDeal provider dan Mollie gebruiken?

Overig

Welk bedrijf zit er achter PlaatsenReserveren.nl?