Heeft u vragen over een specifiek evenement of over uw reservering voor een evenement? Neem dan contact op met de organisatie, bij het betreffende evenement ziet u vermeld staan wie de organisator is.
Inloggen en aanmelden
Wat kan ik doen als ik mijn wachtwoord vergeten ben?
Vraag eenvoudig een inloglink aan via deze link. U ontvangt dan een e-mail met daarin een link. Klik op die link om in te loggen. Na het inloggen kunt u onder mijn gegevens uw wachtwoord aanpassen.
Ik ontvang geen e-mail bij het aanmelden
Weet u zeker dat het e-mailadres goed ingevoerd is? Controleer dan uw spam- of ongewenste e-mail map. Waarschijnlijk is de e-mail dan daar in gekomen. Probeer het anders via deze link nogmaals om een e-mail te ontvangen.
Ik heb al een account van een ander evenement
Mooi dat u vaker reserveert via PlaatsenReserveren.nl! Als u al een account heeft van een ander evenement, kunt u dit account gewoon nogmaals gebruiken. U hoeft geen nieuw account aan te maken.
Hoe meld ik mij aan voor een nieuwsbrief met evenementen?
PlaatsenReserveren.nl organiseert zelf geen evenementen. De organisators die gebruik maken van PlaatsenReserveren.nl zorgen zelf voor de promotie van hun evenementen. Wij versturen geen nieuwsbrief met nieuwe evenementen. Wel kunt u onze Facebook pagina volgen.
Nieuwe reservering maken
Ik heb de betaling afgebroken, nu is het evenement vol. Wat kan ik doen?
Waarschijnlijk heeft u dan net de laatste plaats(en) gereserveerd. Maar als u de betaling afgebroken heeft, vervalt uw reservering automatisch na 15 minuten. U kunt dan gewoon opnieuw reserveren en betalen. Maar natuurlijk zou het ook kunnen dat het evenement echt vol is door andere reserveringen. In dat geval kan RAC Media / PlaatsenReserveren.nl niets voor u doen.
Ik wil meer plaatsen reserveren dan waar ik uit kan kiezen. Wat kan ik doen?
U kunt met dezelfde account altijd meerdere reserveringen plaatsen mits er voldoende plaatsen beschikbaar zijn. De organisator heeft ingesteld hoeveel plaatsen u maximaal tegelijk kunt reserveren. Dit kan dus per evenement verschillen.
Kunnen jullie plaatsen in optie zetten voor mij?
Helaas... U kunt plaatsen reserveren zolang er plaatsen beschikbaar zijn. Maar we kunnen geen plaatsen voor u achter houden of in optie houden.
Waarom is het minimaal te reserveren plaatsen 2?
Het minimale en maximale te reserveren aantal plaatsen per keer kan verschillen per evenement. Dit is iets dat de organisator van het evenement ingesteld heeft. Bij vragen hierover kunt u het beste contact opnemen met de organisator.
Ik zie het evenement niet meer terug waarvoor ik wil reserveren?
Organisatoren kunnen zelf instellen of een evenement openbaar zichtbaar is of enkel via een directe link. Heeft u een directe link ontvangen van de organisator? Volg dan die link om bij het evenement te komen. Dit wordt vaak ingesteld bij besloten evenementen.
Er wordt gevraagd om een "uitnodiging code", maar die heb ik niet?
In dat geval heeft de organisator ingesteld dat er alleen plaatsen gereserveerd kunnen worden door mensen die deze zogenaamde uitnodiging code hebben. U kunt de uitnodiging code opvragen bij de organisator van het evenement als u tot de doelgroep behoort.
Kan ik ook telefonisch of per e-mail reserveren?
U kunt enkel een reservering maken door ingelogd te zijn, een evenement te kiezen op PlaatsenReserveren.nl en een reservering te maken die u direct per iDeal betaalt. Alleen op die manier kunt u een reservering maken.
Reserveringen
Is mijn reservering goed binnen gekomen?
Ga (na het inloggen) naar de reserveringen pagina. U ziet daar al uw reserveringen. Klik door op de juiste reservering en u ziet direct of deze definitief is. Maar na een geslaagde reservering ontvangt u uiteraard ook een bevestiging per e-mail.
Hoe kan ik annuleren?
Neem voor de annuleringsmogelijkheden en voorwaarden contact op met de organisator van het evenement. RAC Media / PlaatsenReserveren.nl kan hierin niets voor u betekenen.
Hoe weet ik of vrienden al gereserveerd hebben?
Vanwege AVG regels kunnen we u geen informatie geven over andere reserveringen. De enige oplossing is dus om het zelf aan uw vrienden te vragen.
Hoe kan ik een factuur krijgen van mijn reservering/betaling?
Neemt u hiervoor contact op met de organisator van het betreffende evenement.
Voor bedrijven / organisaties
Hoe maak ik een bedrijfsaccount aan?
Maak eerst een persoonlijke account aan door u aan te melden. RAC Media maakt de bedrijfsaccount dan voor u aan en koppelt uw persoonlijke account hieraan. We kunnen meerdere persoonlijke accounts aan een bedrijfsaccount koppelen, zelfs met allemaal andere rechten!
Kunnen we als vereniging ook PlaatsenReserveren.nl gebruiken?
Jazeker! Als u een kvk-nummer heeft en een zakelijke bankrekening, kunt u een account bij Mollie aanmaken en dus ook bij PlaatsenReserveren.nl
Kan ik evenementen verbergen op PlaatsenReserveren.nl?
U kunt per evenement aangeven of het een openbaar of besloten evenement is. Openbare evenementen komen op de startpagina van PlaatsenReserveren.nl en zijn door iedereen te zien. Besloten evenementen zijn enkel via de directe link naar dat evenement te vinden.
Wanneer krijg ik uitbetaald na een reservering?
Na een geslaagde betaling staat het bedrag (met aftrek van de iDeal kosten en fee) direct op uw account bij Mollie. Daar kunt u eenvoudig zelf instellen wanneer u het openstaande saldo op uw bankrekening gestort wilt krijgen. Bijvoorbeeld elke dag of in één keer bij het bereiken van een bepaald saldo.
Kan ik een andere iDeal provider dan Mollie gebruiken?
PlaatsenReserveren.nl werkt enkel met Mollie. Daar is het hele systeem op ingericht. Neem voor op maat gemaakte aanmeldpagina's contact op met RAC Media.
Overig
Welk bedrijf zit er achter PlaatsenReserveren.nl?
PlaatsenReserveren.nl is een onderdeel van: RAC Media Watertorenstraat 8 4921 XG Made KVK 18081905
Betalingen doet u bij een reservering echter direct aan de organisator!
Inloggen
Eerst even inloggen met uw e-mailadres en wachtwoord van uw account. Nog geen account? Klik dan op aanmelden om een account te maken.
Inloglink ontvangen
Bent u uw wachtwoord vergeten, is uw account nog niet geactiveerd of kunt u om een andere reden niet inloggen? Vraag dan een inloglink aan per e-mail om toch in te kunnen loggen. U kunt daarna eventueel uw wachtwoord wijzigen.
Heeft u een Hotmail, Live of Outlook e-mailadres? Controleer dan eventueel ook goed uw spam- of ongewenste mail.